|
|
|
|
|
|
Խնդիր 1: 2 սալիկ շոկոլադը հավասարապես բաժանել երեք երեխաների միջև։ 2 թիվն առանց մնացորդի չի բաժանվում 3-ի։ Ուստի շոկոլադի յուրաքանչյուր սալիկ բաժանենք 3 հավասար մասերի և ամեն մի սալիկից մեկական մաս տանք յուրաքանչյուր երեխային։Յուրաքանչյուր մասը սալիկի | | -ն է, իսկ 2 մասը՝ սալիկի | | -ը։ |
|
Ուրեմն, ամեն մի երեխա կստանա շոկոլադի սալիկի | | -ը։ |
| | կոտորակն ստացվում է շոկոլադի 2 սալիկը 3 հավասար մասերի | բաժանելով։ Ուստի, կոտորակի գիծը կարելի է հասկանալ որպես բաժանման նշան.Կոտորակների միջև միշտ կարելի է գրել երկու ցանկացած բնական թվերի բաժանման արդյունքը անկախ այն բանից, թե առաջին թիվը բաժանվում է երկրորդի վրա, ապա քանորդը բնական թիվ է, իսկ եթե ոչ, ապա այն կոտորակային թիվ է։ Օրինակ.Վերջին օրինակից երևում է, որ ցանկացած բնական թիվ կարելի է գրել 1 հայտարար ունեցող կոտորակի տեսքով։ Խնդիր 2: 5 սալիկ շոկոլադը հավասարապես բաժանել երեք երեխաների միջև։ Այս խնդիրը կարելի է լուծել երկու եղանակով։ Եթե շոկոլադի յուրաքանչյուր սալիկ բաժանենք երեք երեխաների միջև, ապա յուրաքանչյուրը կստանա 5 մաս, իսկ քանի որ յուրաքանչյուր մասըսալիկի | | -ն է, ապա յուրաքանչյուրը կստանա | | սալիկ։ Շոկոլադը |
| կարելի է բաժանել այլ կերպ՝ նախ յուրախանչյուրին տալ մեկ ամբողջ սալիկ, իսկ մնացած 2 սալիկը բաժանել հավասարապես, այդդեպքում յուրաքանչյուրը կստանա 1 + | | | Ընդհանրապես, ցանկացած անկանոն կոտորակից կարելի է առանձնացնել ամբողջ մասը։ Դրա համար հարկավոր է համարիչը բաժանել հայտարարի վրա՝ մնացորդով։ Բաժանումից ստացված քանորդը կլինի թվի ամբողջ մասը, մնացորդը՝ համարիչ, իսկ բաժանարարը՝ հայտարար։
Խնդիր 3: Առանձնացնենք | | կոտորակի ամբողջ մասը։ Եթե 47-ը | բաժանենք 9-ի, ապա քանորդում կստացվի 5, իսկ մնացորդում՝ 2։ Ուրեմն,
|
|
|
|
|
|