Գլխավոր
Մուտք
Գրանցում
Աշակերտ
Դպրոց
Ուսուցում
Առաջին Փուլ
Երկրորդ Փուլ
Երրորդ Փուլ
Ցուցանիշներ
Աշակերտներ
Դպրոցներ
Մարզեր
Համակարգ
Արդյունքներ
Մրցույթներ
Թիմ
Նորություններ
Օգնություն
Հաճախ տրվող հարցեր
Բանաձևեր
Գործիքներ
Ծրագրի մասին
Հետադարձ կապ
Ուսուցում
/
Երրորդ Փուլ
/
Արտահայտությունների արժեքների համեմատում
/ 118001
Արտահայտությունների արժեքների համեմատում
Լուծենք խնդիրը. "Մրգաշեն գյուղի 48 հա և 60 հա մակերեսներով երկու ցանքատարածություններում ցորեն է ցանած: Առաջինից հավաքեցին 1800 ց ցորեն, իսկ երկրորդից` 2100 ց: Ո՞ր հողակտորի բերքատվությունն է ավելի բարձր":
Բերքատվությունն արտահայտվում է հողակտորից հավաքած ցորենի զանգվածը այդ հողակտորի մակերեսի վրա բաժանելուց ստացվող քանորդով: Իմանալու համար, թե որ տեղամասում է բերքատվությունն ավելի բարձր, անհրաժեշտ է համեմատել 1800:48 և 2100:60 արտահայտությունների արժեքները: Քանի որ 1800:48=37.5, 2100:60=35, ապա բերքատվությունն ավելի բարձր է առաջին հողակտորում:
Թվային ցանկացած երկու արտահայտությունների համար կարելի է պարզել` նրանց արժեքները հավասա՞ր են, թե` ոչ, և եթե հավասար չեն, ապա նրանցից որն է մեծ, որը` փոքր:
Արտահայտությունների արժեքների համեմատման արդյունքը կարելի է գրառել հավասարության կամ անհավասարության տեսքով:
Օրինակ` 1800:48 և 2100:60 քանորդների համեամտման արդյունքը կարելի է գրել անհավասարության տեսքով.
1800:48>2100:60
Եթե արտահայտությունները փոփոխականներ են պարունակում, ապա փոփոխականների տարբեր արժեքների դեպքում այդ արտհայտությունների համեմատման արդյունքը կարող է տարբեր լինել:
Օրինակ` համեմատենք 2*a և a+4 արտահայտությունների արժեքները, երբ a=0, 4, 10:
Երբ a=0, ապա 2*a=0 և a+4=4, այսինքն` a=0 դեպքում ճիշտ է 2*a
Երբ a=4, ապա 2*a=8 և a+4=8, այսինքն` a=4 դեպքում ճիշտ է 2*a=a+4 հավասարությունը:
Երբ a=10, ապա 2*a=20 a+4=14, այսինքն`a=10 դեպքում ճիշտ է 2*a>a+4 անհավասարությունը:
Երբեմն հարկ է լինում պարզել, թե որ թվերի միջև է գտնվում արտահայտության արժեքը: Դիտարկենք մի օրինակ: Դիցուք մետաղյա գնդիկը կշռելիս պարզվել է, որ նրա զանգվածը մեծ է 86 գ-ից, բայց փոքր է 87 գ-ից: Գնդիկի զանգվածը (գրամներով) նշանակենք m տառով: Այդ դեպքում կշռելու արդյունքը կարելի է գրել այսպես.
m > 86 և m < 87
կամ այլ կերպ.
86 < m և m < 87
86 < m և m < 87 անհավասարությունները կարելի է գրել կրկնակի անհավասարության տեսքով.
86 < m < 87
86 < m < 87 անհավասարությունը կարդում ենք այսպես. '86-ը փոքր է m-ից և m-ը փոքր է 87-ից' կամ` ավելի կարճ. 'm-ը մեծ է 86-ից և փոքր է 87-ից':
Դիտարկենք ևս մեկ օրինակ: Ամսվա օրերի թիվը փոքր է 31-ից կամ հավասար է 31-ի: Ամսվա օրերի թիվը նշանակենք n տառով: Այդ դեպքում`
n < 31 կամ n = 31
Այդ գրառման փոխարեն սովորաբար գրում են մեկ անհավասարություն`
n ≤ 31
(կարդում են. 'm-ը մեծ է կամ հավասար 31-ից'):
Ամսվա օրերի թիվը մեծ է կամ հավասար 28-ի.
n > 28 կամ n = 28
Նման դեպքերում նույնպես գրում են համառոտ.
n ≥ 28
(կարդում են. 'n-ը մեծ է կամ հավասար 28-ի'): Քանի որ n ≥ 28, ապա 28 ≤ n: Այդ երկու անհավասարությունները`
28 ≤ n և n ≤ 31,
Կարելի է գրել կրկնակի անհավասարության տեսքով`
28 ≤ n ≤ 31
> և < նշանների միջոցով կազմված անհավասարությունները անվանում են
խիստ անհավասարություններ
, իսկ ≥ և ≤ նշանների միջոցով կազմված անհավասարություններնանվանում են
ոչ խիստ անհավասարություններ
:
Ինֆորմացիա
Համար
118001
Կարգավիճակ
-
Տիպ
տեսական
Բարդություն
1 / 10
Տեսակ
-
Փորձել են լուծել
641
Հուշում
-
Լուծել են
641
Քննարկումներ
0
Արդյունավետություն
100.00%